pátek 24. ledna 2014

Healhy way vol. II

V minulém příspěvku jsem vám popisovala jak jsem zkazila arašídové máslíčko. 
V rychlosti - ujela mi ruka se Stevii. 
Dnes hupky dupky do Tesca nakoupit dalších 500g pražených nesolených arašídů a mixovala jsem dál. 
Výsledek stál za to. Mám kilo máslíčka což mi doufám vystačí na pár týdnů, měsícǔ.... Nevím, začala jsem jíst máslo až posledního půl roku a to ještě hodně nepravidelně. 


U mě to vypadá jako u snědenýho krámu, tak musím dnes opět nakoupit. Nějaká zeleninka a ovoce to jistí. V tescu mají střední ananas za 25kč!! Už mám doma dva. 




Když jdu za babičkou na návštěvu a ona na mě vytáhne čersvě upečené houstičky a já se snažím vynechat vše nezdravé... No nepoděkovali byste jí za to :-) ale odolala jsem!!! Taky jsem se musela zdržet jenom chvíli, protože provoněný byt byl velký lákadlo. 




Uvařila jsem si čajík a jdeme mixovat!!!!









To je ale sklenice co? 
Kam se na mě hrabe M&S. Cha!






A ráno se snídaní na celozrnném chlebíku s banánem. Na to bych nepřišla nebýt jiných blogů. 
Všichni to vychvalovali, tak jsem to zkusila....
Nevím jestli vás nenávidím nebo miluju. Moje nová neřest :-)

Černý čaj jsem se naučila pít až v prosinci, který jsem strávila celý na Sri Lance. 
Dělají ho tam se sušeným mlékem a zázvorem. 
Vždy když si ho dám připadám si že jsem na pláži a za chvíli jdu surfovat. 
Ach, jak já se těším až znova vypadnu z Prahy!!
Ale nejdřív práce, pak zábava. 
Takže šetřit dovolenou v práci, udělat zkoušky a sbohem ČR :-)


2 komentáře:

  1. Sháním takovou zavírací sklenici, ale větší, na nakládaný hermelín. :-D To máslíčko vypadá ale luxusně. Já už jsem ho neměla tak půl roku. :-O

    OdpovědětVymazat
  2. Takhle dlouho?? Jak to? :-) myslím že mají super věcí v Ikee :-) já pokud nevím, kde co sehnat jedu tam a odnáším si sebou spoustu nepotřebných věcí ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář, moc si jich vážím!