pátek 31. ledna 2014

Nový rok!

Všem přeji vše nejlepší do nového roku!!
Doufám, že bude lepší nežli ten předchozí a splní se vaše předsevzetí.
Celý měsíc jsem byla na dovolené v Asii, kde nebyl internetový signál. 
Nemohla jsem tedy na blog přispívat a začátkem roku mám zkouškové období, tak to bylo samé učení.
Ale včera jsem udělal zkoušku z mikra, tak jsem hrozně šťastná a plná energie napsat článek!

A teď upřímně.
Máte předsevzetí do nového roku?
Já jsem například strávila nový rok na zapadlém letišti, kde jsem nevnímala, že nový rok nastal.
A vůbec mi nevadilo, že nejsem na okázalé akci plné lidí, ale jsem pouze s nejlepšími přáteli, protože je jedno, kde jste důležité je s kým!

Můj poznatek do nového roku....
Nedávejte si předsevzetí!!
Naopak po celý rok si dávejte vlastní malé cíle a plňte je.
Já jsem se rozhodla pro změnu životního stylu před rokem a půl.
Začala jsem postupně. Nejdříve jsem začala s úpravou jídelníčku - pouze jsem vyloučila sladké a večer jsem nejedla nezdravé snacky....
Pak jsem začala běhat, jedla více zeleniny atd....... 
Nedělala jsem žádné drastické změny a vyplatilo se. 
Protože změna byla postupná a ne ze dne na den vydržela jsem to až doposud a pokračuji dál :-)
Zejména mi v tom pomáhá má motivace a vytyčený cíl.

A jak si udržet motivaci?

Tipy:

1) Přidejte se, nebo vytvořte skupinku lidí, kteří se zajímají o stejný druh sportu jako vy a sportujte společně, nebo se pouze navzájem motivujte k lepšímu výkonu.

2) Přidejte si na facebooku motivační fitness stránky. Budete mít na očích vypracovaná těla a dobré tipy a rady na cvičení i jídelníček.
Má oblíbená:






3) Sledujte fitness blogy - of course :-)


4) Vždy když si myslíte, že to nezvládnete myslete na to čeho chcete dosáhnout a představte si jaký bude výsledek!!!
Například:



Mějte se krásně!! 


2 komentáře:

  1. No ne že bych záviděla, ale měsíc dovolená? A Asie?...teda doufám, že dál narazím na nějaký článek právě o té dovolené..

    OdpovědětVymazat
  2. Článek bohužel už žádný není ale chystám se dát typy na cestování ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář, moc si jich vážím!