sobota 25. ledna 2014

Protein Trophix 5.0

Ještě předtím než jsem se rozhodla, že vypustím ze stravy  mléčné výrobky, řešila jsem nákup proteinu. Jeden doma už mám a jsem s ním moc spokojená (recenze bude v jiném článku), ale ten teď taky nepiju. 
Jako každá ženská vidím na slevy a v úterý jsem byla na http://obchod.ronnie.cz/, kde jsou vždy slevy a tam ho viděla! ČOKOLÁDOVÝ  a za dobrou cenu. Už jsem si představila jak ho budu papat a péct z něj nějaké dobroty. Chtěla jsem vyzkoušet palačinky, muffiny atd....

No co vám mám povídat...šup s ním do košíku, zaplatit kartou,  chvíli se radovat a pak...
Já si koupila protein, plný mléčných bílkovin, které jsem si řekla, že nebudu jíst :-)
Chápete to?


Stál 850kč a budu ho vracet. Pokud někdo chcete můžeme se sejít v Praze a protein vám předám.
Ale mějte na paměti, že obsahuje spíše micelární casein - není to tedy rychlí protein po tréninku.
Uvolňuje se tam protein hezky postupně a krásně vás to zasytí na delší dobu :-)
Přečtěte si složení a ozvěte se, příští týden v úterý ho vracím. 
Jak s proteinem máte zkušenosti vy?








Už si ho vezu domu z pošty.
Naštvaná, že ho budu vracet :-)





Podívejte na ten obrovský pytel!!



2 komentáře:

  1. s proteinem teda nemám vůbec žádné zkušenosti a upřímně mě to ani neláká.

    OdpovědětVymazat
  2. Já bydlím sama a nebaví mě pro sebe každý den vařit. Takže jsem to řešila tak, že jsem si ráno, nebo večer po cvičení udělala protein a bylo to :-) Teď to musím řešit vajíčky, masem atd a jde mi z toho hlava kolem :-) Ale alespoň se učím recepty a tvůj blog je moje inspirace :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář, moc si jich vážím!