úterý 11. února 2014

Byla jsem hrozně společenská

Nejenom cvičením a vařením živ je člověk!
V pátek jsem měla úžasný den, kdy jsem po dlouhé době (2 měsíce) šla běhat.
Tak dlouho jsem nebyla, kvůli úžasné dovolené na Sri Lance a v lednu jsem z toho marodila :-(

Po běhu jsem jsem nakoupila vše na sushi a uspořádala jsem doma úžasný sushi večírek.
Sešel se pořádný babinec a skvěle jsme se najedli a napili.
Přiznávám se bez mučení - na kalorické tabulky jsem se v tu chvíli nedívala.
Všichni víme, že je sushi zdravé, ale o dietě nemůže být řeč.
Koupila jsem v Makru čerstvé ryby - Losos a Tuňák. V Makru nejlepší a nejčerstvější.
Další potraviny jako ředkev, naložený zázvor (po tom se můžu utlouct!) nejraději nakupuji zde.
Pamatuji si před dvěma lety, jaká to byla zapadlá díra a dnes bych to tam nepoznala.
Doporučuji nakoupit i mražené krevety a čerstvé tofu!!
Dělala jsem si ho s mraženým ovocem a chutnalo skvěle. V létě se bude hodit jako zmrzlinka..






Sobota proběhla ve znamení dalšího běhu (cca 6km, není to moc ale půjde to nahoru) a odpolední procházka po Kampě při sluníčku. Pak jsem si udělala radost koupením kozaček mích snů.
Za složené zkoušky a za to, že mi výsledky u lékaře vyšli v pořádku.
Nemám žádnou fotku, ale vše dodám. A nevadí mi, že už nebude zima, mě se líbí i tak!


Neděle byla opět o výborném jídle - Pad Thai v restauraci Malý Budha na Pohořelci.
Toto jídlo (a hromady dalších thajských) mám naplánované naučit se vařit a přidat recepty na blog.
A pochlubit se, jak jsem hrozně šikovná. Pak jsme šli za kulturou. Když myslím kulturu mám na mysli opravdickou výstavu :-)
Všem doporučuji výstavu sochaře Zoubka, v prostorách jízdárny Pražského hradu.
Sešli se tam jeho díla i ze soukromích sbírek, která už jen tak dohromady nikdo nedá.
Pak následovala kávička - já mléko nepiji, tak jsem chtěla nic jiného mi nezbylo ochutnat zelený čaj matcha.
Řeknu vám nic horšího jsem nepila. Ostatní usrkávali svařáček, nebo cappuccinko a mě se tam kroutila pusa hnusným  zvláštní tekutinou.

Zatím mám ze sebe dobrý pocit, protože si na jídle dávám záležet a hlavně přemýšlím co jím.
Doufám, že mi to vydrží i nadále a nenechám se zastrašit školou!
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za jakýkoliv komentář, moc si jich vážím!