středa 5. února 2014

POVEDENÉ Cizrnové sušenky - dva recepty

Cizrnové sušenky vládnou světem!

Dobrá, nebudu přehánět, ale mě zaujali na první pohled (a kousnutí).
Protože nechci, aby zdravý jídelníček byl jenom chvilková záležitost, chci se naučit konečně zdravě a dobře péct i vařit! Jdeme na to.

Vybrala jsem si dva recepty od Bláni zde a od Verči zde.
Doporučuji navštívit jejich blogy. Budete se olizovat až za ušima :-)
Od Bláni se mi trošku připekli no, znáte mé kuchařské umění…
A jaké více chutnali MĚ? Je to samozřejmě individuální, ale Verči recept jsem osladila Stévií, takže to bylo víc mňam. Protože mám velkou rodinku, a chci je všechny OHROMIT (do teď jsem vařila pouze čaj), udělala jsem dvojitou porci sušenek a skoro vše jsem rozdala. Já jsem tak hodná dceruška i vnučka. Ale pozor, šest sušenek mám na snídani a k ranní kávě!
Od Bláni jsou veganské s banánem a Verčiné mají vejce a já jsem přidala i kokos.



Nejdříve recept Bláni:
Ingredience
Půl hrníčku cizrny z konzervy
Vrchovatou lžičku arašídového másla
Půlku banánu
Kávovou lžičku jedlé sody
Špetku soli
Lžíci čokoládových penízků (nebo nalámanou čokoládu)
+ vrchovatou lžíci ovesných vloček (15-20g)


Tady je to hezky pohromadě







Malý mixérek





Přihodíme vločky a hořkou čokoládu





Pak recept od Verči



Recept: Cizrnové sušenky s čokoládou
Asi na 15-18 sušenek budeme potřebovat:
2 hrnky uvařené cizrny
1 vejce
1 lžičku vanilkového extraktu
1 lžičku prášku do pečiva
špetku soli
1 velkou lžíci arašídového másla
1/2 lžicky sladidla (použila jsem Cukropur, můžete klidně vyměnit za stévii, cukr nebo cokoliv, čím jste zvyklí sladit)
čokoládu

Všechny ingredience kromě čokolády rozmixujeme. Čokoládu nasekáme na kousky a přimícháme k sušenkové směsi.
Na plech vyložený pečícím papírem klademe ručně vytvarované kuličky a pečeme 15 minut v troubě vyhřáté na 180° C. 










Musela jsem vyštrachat větší mixér












Trošku připálené s vločkami








A úplně all right s kokosem 










Už se nemůžu dočkat rána!!!






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za jakýkoliv komentář, moc si jich vážím!