středa 26. února 2014

Jak na to: Uříznout medvídkovu hlavičku (tzv. Avokádové brownies

Jsem děsně na sladké (kdo není :-) Když jsem se dozvěděla, že existují avokádové brownies musela jsem do toho jít. Už jsem zkoušela i fazolové - mňam :-) Ještě mě čekají z červené řepy, ale to příště. 
Pro zajímavost - zde sleduji pořad na youtube Snídejte šampaňské. Doporučuji všem :-) Moc zajímavě natočené a není to další sračka pitomost, která vám nic nedá. Já jsem se dozvěděla celkem dost mouder od Vladimira 518!:-)  



Opět jsem musela vyfotit ten bordel v kuchyni. Taky tam máte takovou spoušť, když vaříte? :-)
Já to pak hodinu uklízím. Ale teď recept. Zkombinovala jsem dva recepty dohromady a vyšli dobře.



Recept
1 avokádo
1 banán
2 lžíce olivového oleje
1 hrnek celozrnné mouky
půl hrníčku kakaa
60g třtinového cukru
1 kypřící prášek
 lžička soli
1 hrnek mléka 
šťáva z půlky citronu




Rozmixujeme avokádo a banán




A přidáme zbytek- jednoduchá jako facka :-)






Pečeme cca 25 min při 180 - 200 stupních 




Hmotu jsem si nalila do medvídka a proto jsem ho mohla ráno podříznout a pochutnat si... Morbidní já vím, ale vy mi to odpustíte až vyzkoušíte recept. 
Čao příště
J


2 komentáře:

Děkuji za jakýkoliv komentář, moc si jich vážím!