čtvrtek 6. února 2014

Šílím z krabičkových obědů

Zoufalý nadpis, ale hned vám to vysvětlím.
Jsem na cestách. Neustále...
Má práce je být neustále na cestách (rozuměj nuda v autě) a pokud chci kontrolovat co jím, musím si pečlivě připravit jídlo na celý následující den. (To asi vy všichni, že? :-) ) 
Když jsem ještě jedla mléčné výrobky, bylo to poměrně jednodušší. 
Udělala jsem si celozrnný chleba s lučinou, cottage sýr, přihodila jsem tvaroh, nebo jogurt. 
Prostě mléčný výrobky horem dolem :-) (Vydržela jsem bez nich zatím 14 dní juchů!)

Ale dnes si musím připravovat jídlo cca 2 dny dopředu. Jsem na netu každý den, každý večer hledám recepty, aby mi jídlo chutnalo. Nebyla jsem zvyklá si nic udělat, uvařit.
Odbývala jsem se a neřešila jsem co jím. A teď se trošku přistihnu, že mě to celé začíná bavit!! 
Baví mě řešit co si udělám na zítra do práce. Co si upeču, uvařím k snídani. 
Změny dělám postupně, ale doufám, že to bude trvalé a bude to znát. Vše je o jídle :-)
Bohužel... (Alespoň pro mě - jídlo miluju). Kdyby to bylo o gymu byli bychom královnami světa :-) 


Celozrnné těstoviny s uzeným lososem, vejcem a růžičková kapusta.



Pšeničný bulgar, pod ním schovaný ledový salát a opět vejce a kapusta 







Zatím jednotvárné, ale já se do toho dostanu :-)
Všem hezký den a ať vám chutná! 
P. S. Co jste měli dnes k snídani? Já banánovou palačinku s vejci a mraženým ovocem. 
Bože to byla dobrota!!


2 komentáře:

  1. Ono inspirací jsou plné blogy, ale když se člověk má vejít do svého příjmu, už je to složitější...já teda preferuju jednoduchost a vůbec mi nevadí točit to samé dokola...třeba vydržím celý týden jíst stejnou svačinu, nebo oběd..prostě mi to zrovna chutná a neřeším to..pak se toho přejím a nechci to dlouho vidět:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám to samé! :-) taky když mi to chutná jedu stále to samé :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář, moc si jich vážím!