středa 12. března 2014

Zdravé Flapjack bez másla

Rychlý a super chutný recept, na který jsem si brousila drápky už dlouho.
Nechápu, jak to někdo v Tescu může koupit za 40kč, když se to dá doma udělat tak snadno a rychle!
Ale POZOR! Je to vysoce návyková věc. Pokud se neudržíte jako já, budete v sobě mít dvě tyčinky ani se nenadějete :-( Takže bacha :-)
Tyto tyčinky jsou původem z Anglie. Tato zdravá, ale vysoko kalorická pochoutka je něco jako naše Mysli tyčinka, jenom víc másla :-)




RECEPT
Třtinový cukr jsem nahradila dvěma banány 
máslo jsem nahradila jablečným pyré
Med jsem nahradila Agáve sirupem
Přidáme ořechy a ovoce dle chuti
Bohužel jsem nevážila, tak přesně nevím kolik jsem čeho dala....
Ale tyčinky se trošku drolili, tak bych příště dala asi více sirupu.




Rozpustíme mokré ingredience a zahřejete



Smícháme dohromady s vločkami, ořechy, a ovocem




Špachtlí nahňácáme na plech :-)



Teplé nakrájíme




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za jakýkoliv komentář, moc si jich vážím!