neděle 13. dubna 2014

Nálož fotek - Upgrade z mého života - nákupy, jídlo, cvičení, hubnutí


Jelikož celý týden i víkend sedím nad učením a už mi trochu hrabe, rozhodla jsem se napsat článek jaké jsou u mě změny. Bohužel mě opět postihla "choroba". Beru ATB a jsem celkem často u doktora. Příští týden jdu na poslední kontrolu, tak by to snad mělo být ok. Ale od toho se odvíjí celkově můj přístup ke stravě a cvičení. Pokud mám zakázáno cvičit, abych se moc nezpotila, tak mi nedávají moc velký prostor na rozhodnutí. 

Takže jsem měla doposud cvičení takto:PO - volejbalÚT - volnoST - volnoČT - jógaPÁ - běhSO - volnoNe - dnes si dám konečně nějaký HIIT!

Váha se zatím nijak nehýbe, bohužel ani cm. Léta se blíží mílovými kroky, tak bych chtěla zabrat až budu moci makat na 100%.


Také nejsem úplně spokojená s jídelníčkem. Bohužel mi to občas ujede a já prostě sním víc, než by bylo zdrávo. Přikládám tomu, že moc necvičím, proto za tím nevidím tu práci a klidně si i přidám. Ale s tím je teď konec..Tento týden jsem to prokládala tím proklatým učením. Řeknu vám po třech letech nic nedělání, skvělého života, na nikoho se nevážete, pouze chodíte do práce a užíváte si svobody..... Pak vás napadne tak skvělý nápad si dodělat magistra a přihlásíte se do školy.  Pak vám nezbude čas ani vyprat si ty upocený hadry z cvičení a jít si nakoupit :-) Samozřejmě trochu přeháním, ale je to tak.  


V neděli jsme si udělali skvělý ZDRAVÝ burger z libového hovězího masa.



Po ránu se musím nasnídat. Poslední dobou stále jenom kašičkuju, ale vůbec mi to nevadí:





Večeře - většinou mám tolik sacharidů přes den, že mi večer nezbude už vůbec nic. Ale většinou mi to nevadí. Mám kuřecí, nebo krůtí maso se zeleninou a vystačím si. 





Jak víte kávu miluju!!!! Po ránu, po obědě a bezkofeinovou večer u učení. Jaká je to dobrota!










Tady si dělám oblíbené Smoothie se špenátem - už se vám někdy stalo, že jste si ho tam dali hodně a už jste ho tam cítili? Já poslední dobou ano a vůbec mi to pak nechutná :-)





Ovesná kaše s dýňovým pyré - mňamka! 









Svačinka  - čerstvé jahody s nízkotučným tvarohem a fitness lupínky





Opět ta káva, tentokrát to byla oříšková









Víkend ve znamení proteinových palačinek. Začínám v tom být fakt dobrá.
Ne že by to bylo něco těžkého





Tak tady jsem byla po dlouhé době na TEPLÉM obědu!!!!





Hrušková ovesná kaše




Tady to jinak nešlo - nedělní oběd u babičky. Ale měla jsem to bez kůže :-)




Vynikající krůtí maso s cuketou, pórkem a rýží. Dokonalá kombinace. 




Fazolový salát s vejcem




4 komentáře:

  1. Zase pěkný článek. Kde bereš to dýňové pyré? Každý ho používá a já pořád nevím, kde na něj chodí.
    Snad už Ti bude líp, budeš zdravá a plná sil. To je jasný, že musíš mít strašně málo, ale stejně jsi dobrá, že ses na to dala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Mončo, já jsem si ho udělala. Je to v tom předchozím článku myslím. Ale hrozně jednoduché - Svaříš dýni a pak jí rozmixuješ :-) Dnes už je síla lepší, dala jsem si dost do těla :-)

      Vymazat
  2. Co je to prosímtě za sýr, jak ho máš rozpečený na tom mase u jídla s fazolkami? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář, moc si jich vážím!