neděle 22. června 2014

Konečně!! TMI Tag druhá část

V úterý jsem se vrátila z dovolené z Portugalska a co vám mám povídat. 
Krása střídala nádheru a já jsem se zamilovala do kultury, vln a novinka - baví mě lézt po skalách :-)
Když nebyli vlny, vzali jsme lezení, lana, sedáky a vydali se na cestu do skal. 
Příroda, pohoda, sluníčko. Co více si přát. 
Jela jsem tam bohužel nemocná, musela jsem se první dny šetřit, ale po dvou dnech jsem už nasazovala dlouhý neopren a skotačila jsem ve vlnách. 
Taky jsme grilovali, pili, jedli a pili... a ochutnávali všemožné dobroty. 
A co mám také říkat, že jsem přijela o dvě kg těžší...
Musím se opět nakopnout a začít se sebou něco dělat. 
Ale zejména jsem chtěla přispět videem, tak zde je :-)
Mějte se krásně a užívejte neděli večer!



8 komentářů:

  1. Hned bych někam jela :) Jsi vážně sympatická ^-^

    http://berrytheblue.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že sis dovolenou užila a těším se na další videa. Hrozně dobře se posloucháš :-) (to zní divně, že :-D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zní to zvláštně ale zase se to dobře čte 😃😃😃 dovolená byla úplně úžasná!! Hned bych někam jela 👍

      Vymazat
  3. Super! :-) Video o cestování chceme určitě!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář, moc si jich vážím!